niedziela, 20 października 2013

Projekt ekoNOMICZNO -- ekoLOGICZNY!

Na początku jest natchnienie, myśl.
Później jest czucie, uczucie.
A wraz z nim poszukiwanie drogi do spełnienia
myśli powiązanych z uczuciami.
Gdy się powiążą, zostaną spisane biało na czarnym,
wówczas coś ulotnego staje się całkiem materialnym projektem do zrealizowania!

Dochodzi do naszych projektów czasami aspekt:
/jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma/,
czyli ograniczone możliwości budżetowe, lokalowe, kontaktowe etc.
Niech to jednak nie stopuje nas w realizacji marzeń!

Umiejętność realizacji małymi krokami, lub łyżeczkami (co kto woli ;)
całkiem się przydaje w drodze do wymarzonego celu.

Cóż to za projekt w moim przypadku?

Coś już o tym czytaliście wcześniej, bo dotyczy on MINIMALIZMU,
w dużej mierze. A powiązany jest z byciem, życiem w coraz większej zgodzie ze środowiskiem.

Co udało mi się zrobić?
Ogólna lista zalecana dla lepszego samopoczycia:

-- stertę bibelotów na półce zamieniłam na kwiatki, przyczyniające się do oczyszczania domowego powietrza.
O szczegółach  tutaj .

-- proszek i płyn do prania, zamieniłam na olejek eteryczny i piorące orzechy oraz domowej roboty proszek do prania. Inspirację czerpał od Mamuśki.

-- mąkę pszenną zamieniam na wszelkie inne. Więcej o tym wkrótce.

-- częściej zakręcam kran.

-- płyny do demakijażu zamieniłam na mydełko Allepo, wydajniejsze i zdrowsze dla mojej cery.

-- czekanie zamieniłam na działanie.

-- myśli zamieniłam na rozmowy, zastanawianie się na pytanie wprost.

-- rozpoczęłam studia, na wymarzonym kierunki i uczę się na błędach ludzi z doświadczeniem w różnych branżach.

-- bieganie zamieniłam na jogę, a narzekanie na masaż :)

Dla Ciała, Ducha i Umysłu!

Każdy może coś zmienić.
Zawsze można na czymś zaoszczędzić, o coś / kogoś bardziej zadbać, niezdrowe zastąpić zdrowym.
Ważne by to robić świadomie, nie dla mody, nie dla innych, szczerze. Dla siebie, a tym samym dla innych.

Inspirująco życzę dobrej nocy!

Do miłego,
DK.

PS projekt na najbliższy tydzień : upiec Ukochanemu pyszne, zdrowe ciasteczka! Podzielę się później efektem wizualnym, smakowy sami będziecie musieli sprawdzić. ;) 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz