poniedziałek, 8 lipca 2013

Kartki na każdą okazję, metodą Quilling

Świstak zawijał w sreberka, a ja zawijam paski papieru i tworzę z nich wzory na kartkach.
Zamiłowanie do manualnych rzeczy mam od dzieciństwa, jak poszperałam dobrze w pamięci okazało się, że quilling, uprawiałam już w dzieciństwie - wszelakie wpadające mi paski, kartki zwijałam w ruloniki ;) 
Jak się zaczęło moje robienie kartek okolicznościowych?
Ktoś ze Stowarzyszenia na Rzecz Dzieci i Młodzieży Lider, poprosił mnie o zrobienie kilka kartek , z podziękowaniami dla sponsorów owego Lidera. Pierwsze były z moimi fotografiami, kolejne ręcznie pisane , ozdobione finezyjnymi zworami z dziurkaczy , a kolejne to już quilling. 
Tak mi  się spodobało, że narobiłam ich trochę :)
Oto one : 



















Chcesz komuś podziękować, kogoś zaprosić, lub po prostu wysłać mu kartkę - zrób ją sam/sama, lub zamów u mnie !

Pozdrawiam.
DK.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz