niedziela, 25 sierpnia 2013

Co ze mnie wyrośnie?

Dziergam , to najlepsze określenie na to co ostatnio robię. 
Na maszynie do szycie też mi się zdarzyło, może jutro pochwalę się zdjęciem mojej nowej torby ECO :)

Jednak generalnie dzierganie dotyczy nauki tworzenia stron WWW, w HTML'u i CSS'ie.  Mozolnie nawlekam oczko do oczka i zaczyna powstawać strona, którą mam nadzieję, niedługo udostępnić "publiczności" czyli użytkownikom owego internetu. 
Przy tym uczę się obsługi narzędzia jakim jest GIT Extensions, odkrywając wartość w częstym zapisywaniu zmian, jakie wprowadzam w kodzie swej strony. 
GitHub to kopalnia możliwości, ludzi, pomysłów.

Poznaję coraz więcej opcji Aptana Studio3, używając w nim nawet Konsoli! 
I jakkolwiek technicznie to brzmi, zaczyna mnie to wciągać, ciekawić coraz bardziej i aż dziw bierze - bo żem HUMANISTKA ;D. A może będzie Programistka ?? :D 


A żeby nie było mało szkolę się w tworzeniu kolaży za pomocą zacnych programów do grafiki rastrowej i szykuję się do sesji fotograficznej w stylu fashion! 

Między czasie tańczę i śpiewam z kawą w zasięgu ręki :) 

Do miłego!
DK

2 komentarze :

  1. a Dorotka jak zwykle - nie próżnuje! Pasja, to słowo idealnie do Ciebie pasujące!

    OdpowiedzUsuń
  2. ;)
    http://ifeon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń